detta stora sketland.

ahh sverige sverige sverige... vad ska vi göra med dig?

detta landet är ju så sjukt konstigt i sina regler och tankesett. han är som en gammal barndomsvän som inte riktigt väst upp.

men vad gör det. skriver ju mest för att tiden ska gå.. får se hur det går med det.

iaf. hur har veckan varit då? det är ju alltigt ett bra tidsfördriv att tänka på? eller?

är det egentligen jäkligt ointressant att veta vad någon har gjort under en vecka? eller har folk roligare liv än andra?

jag kan lätt önska att jag bodde i storstan och umgicks med vänner dagligen som skrattar och håller med mig om att det var så kul i torsdags när "gänget" var nere på stan och gjorde något.

haha. det var ett kul liv. men nu bor jag inte i storstan. jab bor ensam i ett hus på landsbygden.
och det är inget fel med det. mer än att jag i princip avskyr alla som bor här. eller tycker bara inte om dem.

jag vill ha nya frächa attraktiva vänner som håller med mig i allt.

en mot alla. alla mot en? går det verkligen så? låter som ett dumt citat. västa anti mobbning. eller för mobbning om man läser det sista.

Iaf. det mesta suger. get use to it.

gah. back till min vecka.
lördagen till söndagen var jag i ed och drack öl hela helgen det var kul.
sen har jag inte gjort något förräns idag då jag klippte gräset. och det luktade så himla gott.

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

var är länken jag hörde talas om? Innhållande vägen till din bdb och bilder från marknaden? =) *kram*

2008-05-15 @ 01:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0