Blogg-update

Som ni säkert sett så har jag gått över till väldigt mycket "dagens" och det är helt enkelt för att jag inte hinner eller orkar vara inne varje dag och skriva ett långt och utförligt blogg-inlägg utan det får blir kortare och fler istället.
Och det kommer inte heller vara så att det kommer en miljaaard inlägg för att jag postar i varje kategori.. nej jag väljer 2-3-4 st olika och skriver i. Sen rundar jag av med ett lagom långt vanligt blogginlägg.

Det händer inte så mycket i mitt liv för tllfället. jag jobbar på som vanligt. det enda som rör till lite är att jag är tillgänglig för en tjej 24 timmar om dygnen. Hon som blev dumpad om du läste om det.

Iaf, stöttar henne i vått och tort så mobil/msn är där jag finns för henne.

vad händer annars?. mja inte mycket. dags att klippa gräset snart och Formula 1 i helgen. Go Ferrari och Massa.

/Stfn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0